jueves, 20 de marzo de 2008

Hola a tots,



Sento especial sensibilitat pels aspectes mediambientals, per l'entorm, els boscos i, especialment, l'aigua; tot allò que signifiqui "VIDA"!



Us convido a fer-hi les aportacions que creieu oportunes i entre tots en farem profit!



Gràcies!