Hola a tots,
Sento especial sensibilitat pels aspectes mediambientals, per l'entorm, els boscos i, especialment, l'aigua; tot allò que signifiqui "VIDA"!
Us convido a fer-hi les aportacions que creieu oportunes i entre tots en farem profit!
Gràcies!
jueves, 20 de marzo de 2008
Suscribirse a:
Entradas (Atom)